Kundmötet 

En fråga om mänskliga relationer

Vi hjälper er med
  • Ta fram en målbild för ert kundmöte i alla era kanaler. Görs ur ett kundperspektiv.
  • Identifiera hur era kunder och besökare upplever er idag. Genom bland annat Mystery Shopping, exitintervjuer och kundklubbsundersökningar.
  • Identifiera era viktigaste utvecklingsbehov - de som spelar mest roll för era kunders lojalitet.
  • Ta fram en konkret handlingsplan för hela organisationen.
  • Genomförandet - där ni behöver stöd och hjälp - där är vi.

Vi på Custitude

Lotta Eriksson, grundare av Custitude

Lottas specialkompetens

  • Seniorkonsult "kundmötesutveckling"
  • Kundmötesundersökningar genom Mystery Shopping, exitintervjuer med flera.
  • Operationell förändringsledning
  • Föreläsare kundmötesfrågor
  • Utbildad NLP Business Practioner (inkl. coach)
  • Inspiratör och utmanare i hur ni kan skapa det bästa kundmötet hos er!

Se mer på Linked-in om mina erfarenheter.

Lottas Linked-in

Lotta.eriksson@custitude.se

+46 707 90 90 78

Joakim Swärd, grundare av Custitude

Jockes specialkompetens

  • Seniorkonsult ”kundmötesutveckling”
  • Kundmötesundersökningar genom Mystery Shopping, exitintervjuer med flera
  • Utbildare
  • Certifierad coach
  • Förändringsarbete inom framförallt bank, sport, bil, DYI samt B2B

Se mer på Linked-in om mina erfarenheter.

Jockes Linked-in

Joakim.sward@custitude.se

+46 73-4629141

Copyright Custitude.se                                            info@custitude.com                                   Tel 08-28 44 88 (m-f 8-17)