VI ÄR CUSTITUDE!
Vår vision är att hjälpa företag att skapa den bästa kundupplevelsen i alla kanaler. Därför att vi vet att det ger nöjdare kunder som handlar mer och är lojala över tid
KUNDMÖTESTEAMET
Med över 5000 personer i vårt kundmötesteam spridda över hela Sverige har vi en varierad och professionell bas av människor som hjälper oss utveckla kundmötet med våra kunder.
Vill du bli en del av vårt kundmötesteam som mystery shopper?
Läs mer om hur det går till här!
LOTTA ERIKSSON
Grundare/VD/Seniorkonsult
Brinner för kunddrivet ledarskap, kundmötesinsikter och förändringsledning. Föreläser, utmanar och coachar i kundmötesfrågor.
Kontakt:
070-790 90 78
ANGELA NIHLÉN
Marknadschef
Sälj- och marknadsentusiast med erfarenhet av att hjälpa organisationer förändra och utveckla företagskultur. Älskar att göra mjuka värden tydliga, konkreta och mätbara.
Kontakt:
angela.nihlen@custitude.se
073-925 26 27
JOHAN STRAND
Operativ chef
Socionom med stort intresse av individfokuserat uvecklingsarbete samt erfarenhet av kommunikation, sälj, retailanalys och kundmötesutveckling.
Kontakt:
070-855 51 54
JULIA SCHRAMM
Account manager
Ekonomistudent med erfarenhet av sälj, kvalitetssäkring och bemanning. Hjälper och utvecklar våra observatörer i det dagliga arbetet.
Kontakt:
070-860 08 55
MATILDA NISKASAARI
Projektkoordinator
Har jobbat i många år, i olika omgångar och konstellationer, inom kundtjänst och kundbemötande. Strävar alltid efter att leverera ett kundbemötande utöver det vanliga.
Kontakt:
matilda.niskasaari@custitude.se
076-600 14 99
FILIPPA RÖNNESTAM
Account manager
Stort intresse av kundbeteenden och kundupplevelser som utbildad beteendevetare och Customer Experience (CX) Specialist. Arbetar med analys och insikter till våra kunder.
Kontakt: 070-855 52 72.
MANUEL CHAVEZ
Projektkoordinator
Utbildad konceptutvecklare med passion för möten och människor. Driver och utvecklar projekt för våra kunder så att de når deras nyckeltal och servicemål.
Kontakt: 073-079 15 73
ALPHA WESTER
Projektkoordinator
Examen inom innovationsteknik och företagsekonomi, med fokus på värdeskapande processer, tjänstedesign och förändringsledning. Arbetar med att leverera insikter för att stödja våra kunders kundmötesutveckling.